Saturday, June 25, 2011

yes!! aku puas SEPAH juara!!

selamat petang korangkorang!!!
sekarang agak bz, so 2hari sekali baru dapat update..
kadangkadang tak bz pon, cume malas nak on netbook.. hehehe

oklah, sume sudah sedia maklum yang MAHARAJALAWAK 2011 dijuarai oleh SEPAH!
perasaan gembira bercampur puas aku rase tadi malam..
mesti sume tak sangke kan, sebab JOZAN lebih konsisten dalam setiap persembahan..
tapi mungkin rezeki anak shuib kan,,
akhirnye SEPAH dinobatkan sebagai juara..
korang perasan tak, muke JOZAN tadi malam??
agak terkejut.. mayb dorang da target dorang akan jadi juara kerana undian sms setiap minggu sentiasa berpihak pade mereka..
tapi aku rase peratus dorang kalah pon cume sikit,
sebab saingan antara kumpulan dorang agak hebat..
tapi aku rase yang paling bertuah tadi malam ialah NABIL..
RM150ribu dia ambik sorang... tak ke untung tu???
dapat no 3 pon da ok da..
JAMBU akhirakhir da nak final persembahan dorang agak merundum.. tak tau kenape..
mayb da kekurangan idea.. 

apeape pon MAHARAJALAWAK 2011 tadi malam sangatsangat BEST!!
rugi kot sape yang tak tengok.. bagi aku rugi la..
sebab aku tengok dari awal sampai akhir...
nasib baik sempat tengok before sambung belajar..
TAHNIAH sekali lagi untuk SEPAH!!
korang dari dulu sampai sekarang memang BEST!!!
teruskan dengan kelakar korang yang orang lain tak boleh kalahkan..
HIDUP ORANG JOHOR!!!



 
 




 

terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

4 orang kaki sms:

myhatiku said...

ika pun puas sepah menang..suke sgt..nyway,nabil la paling untung..hee:)

GreeN AppLE said...

huhu...sepah terbaik mlm tdi...

manisnya kurma itu !! =)

Atie iskandar said...

@myhatiku tau xksh.. nabil plg untg, 150ribu mkn sorg.. hehe

Atie iskandar said...

@GreeN AppLE haha.. bodo gile part tue.. xley blah.. haha

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.