Tuesday, June 28, 2011

terima kasih abah sebab main myoroknyorok..

selamat tengah hari korangkorang....
da 2hari ek tak update.. bz menyetelkan untuk sambung belajar ahad nie..
tinggal bape hari je nak habiskan mase dekat rumah nie.. 
tibetibe rase mase nie cepat betul gerak..

oklah, korang mesti pelik tengok tajuk aku kan???
meh aku nak cerite nie..
disebabkan da 2hari aku takde update apeape, jadi netbook aku nie tebengkalai camtu je la..
tadi malam kononkonon nak update la kan..
cari punya cari tak jumpejumpe.. ish! pelik da nie..
takde pulak orang luar datang rumah.. habis 1 rumah aku cari.. 
aku tanye akak aku mane tau dia simpan ke pe kan, dia pon cakap takde..
waaa!! mase tue rase bederau darah... sayang weyh netbook tue..
bukan senang nak dapat..

aku da give up cari, aku kemas pulak barangbarang nak bawa pegi belajar..
aku bukak la almari baju bilik mak aku, sebab nak ambik bajubaju kurung aku..
kejap lagi aku nampak elok je terletak netbook aku tue...
huh! bile tanye mak aku, mak aku cakap taktau.. rupenya abah aku yang simpan..
dia cakap sebab netbook nie bil api naik... ceh!!
sedangkan dia tengok tv 24jam.. aku jugak yang kena.. hehe
tapi lega gile ar.. kalau hilang ley gile 24jam la...

to ABAH: lepas nie bil api sikit je.. adik da takde dekat rumah.. 
                 kalau bil api banyak lagi sebab abah asyik tengok tv je.. hehe


 





terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

10 orang kaki sms:

Hanny Esandra said...

hahahah.. kelakarlah..;p

WaNi^^ said...

hha , happy family ! hee :D

http://inibelogaque.blogspot.com/2011/06/wordless-3.html

CintaZulaikha said...

k fine, abah yg salah...kikiki

dianabolatt said...

hahaha . tepat sekali jangkaan aq ! :P

Atie iskandar said...

@Hanny Esandra geram kak.. punye la cam hape cari upenye dy sorokkan..

Atie iskandar said...

@WaNi^^ hehe,,, thnx wani..

Atie iskandar said...

@CintaZulaikha abah jgn buat lagi ok! haha

myhatiku said...

haha..comel ja abah nyorok2 netbook..wah,atie dh nak mbung blaja dah ea..packing barang2 leklok dear :)

Atie iskandar said...

@myhatiku hehe.. aahla ika.. rase mcm cpt pulak mase berjalan.. adoi..

Atie iskandar said...

@dianabolatt haha.. diam ko!

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.