Friday, June 03, 2011

tinggal esok je...

selamat petang korangkorang!!
sejak akhirakhir nie, aku takde idea nak update ape..
kosong je otak aku..
nak buat cabaan 30hari tu pon aku malas..

aku sebenarnye tak sabar nak jumpa someone nie..
lame gile aku tunggu nak jumpe dia..
dan akhirnya ahad nie dia datang umah.. yeah!
rindu sangatsangat dekat dia..
haa.. korang jangan fikir aku nak jumpa mr.hubby ok!
sebenarnya aku nak jumpa sangat dengan:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


dengan si kecik nie la...
name dia AUNI NUHA SYAHINDAH!
si kecik nie anak kaklong aku..
last jumpe dia tahun lepas mase bulan 12..
tak taulah camne dia skarang..
kebetulan cuti sekolah, kaklong aku nak balik ahad nie..
tue yang tak sabar je..

tibetibe teringin nak ade anak sendiri..
haha..gatal ok!


oklah korang!
TATA!





terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.