Sunday, June 05, 2011

bile kawankawan da kawen....

hye korangkorang!!
arini lambat update blog sebab baru balik dari jemputan kawen umah kawan..
cakap tentang jemputan kawen,
aku tengok sekarang nie kawankawan aku da ramai bebenor yang da berumahtangga..
yang bertunangnye lagi la..
yang da beranak pinak tak usah ditanya..

aku je ha yang masih ditakuk lame..
umor makin meningkat..
tapi masih camni je..

jeles???
of course la jeles!
tapi nak buat camne kan, mr.hubby cakap tunggu betolbetol stabil baru fikir kawen..
mintakmintak sempatlah aku rase hidup berumahtangga dengan mr.hubby..

MOHAMAD FAKHRI,
saya janji akan tunggu awak sampai tibe masenya... =)
cepat sikit kumpul duit yer..
nak kawen cepatcepat.. haha..
love u damn much!!





terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

7 orang kaki sms:

アヌム ちゃん said...

xpe sabar2..masanya kan tiba juga :)

myhatiku said...

hey2..tunggu dlu..myhatiku dulu la kawen..haha

CintaZulaikha said...

kak hanny pon da kawen..akak da tag atie kat fb da..hihi

Atie iskandar said...

fmty: hee.. jeles tgk kawn2 sume da kawen kak..

ika: haha.. ha, cepat sikit.. nnti atie lak ok! hee..

kakct: haha.. k.hnny tung cm kawen.. ok kak.. thnx tau!

アヌム ちゃん said...

takpe..kejap je tu..pujuk la bf cepat2 masuk meminang..hik2 :)

Hanny Esandra said...

haip! belum kawen la, tunang jee..:-)

Atie iskandar said...

FMTY: haha.. dy taknak la kak, dy kate mude lagi.. hee..

kakhanny: haha, kalau kawen pon ok kak.. hee..

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.