Tuesday, June 07, 2011

ee.. ko tulis ape tue???

selamat pagi korangkorang!!
pagi nie aku nak cerite sikit tentang PENULISAN!


ha, nape tetibe aku nak cerite bende nie pulak ek??
ok, tadi aku jenjalan la pegi blog ke blog..
dan tetibe aku tejumpe 1blog nie yang penulisan dia OMG!


kalau korangkorang nak tau aku paling tak suke bile gune singkatan yang pelikpelik nie..
sebagai contoh: 
letteeww, apeww, napeww, yekkeww,,


eh, korang tulis ape tue ek??
takyah la nak tulis macam tue..
kalau aku pon tak suke tak mustahil orang lain yang bace pon tak suke jugak..
kalau korang nak tulis macam tue jugak tulis je la kat mesej dengan pakwe korang..


jeles??
bukan jeles cume GELI!
kalau setakat 1 or 2 ayat aku ok lagi..
tapi kalau da kseluruhan ayt ko gune bahase2 macam tue, aku nak bace pon naik terbantut..
nie bukan dekat blog je, dekat FB pon same.
udahudah la tue tulis macam tue..
kalau korang budakbudak lagi takpe jugak, nie da hampir separuh abad..


minta maaf pada yang terasa ok!
aku cuma bagitau je..
so, lepas nie hope korangkorang dapat ubah gaya penulisan korang ok!



SAYA BUDAK BARU BELAJAR KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN!






terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

5 orang kaki sms:

CintaZulaikha said...

betoi tuh atie. tolonglah jgn guna ayat memeningkan kapala..tak spi sesaat, akak musti da blah dr c2..

myhatiku said...

aha..betol2..mcm dah jadi fenomena pulak..he

Cikgu Fikri said...

sama lah..
rasa geli jugak..\
huuhuhh..
ae, tgk diari AF tak semalam?
saper dua org blogger yg dtg kat rumah kaca ae? :)

EedaFizZ said...

yup...setuju sangat!!Memang tak berapa suka guna bahasa/tulisan macam tu dalam penulisan.kalau bukan kita yg nak indahkan bahasa, siapa lagi kan??

Atie iskandar said...

kakct: tau xksh kak.. hesh!

ikha: tue la.. da bnyk kali jumpe tue yg da xthn tue..

cikgufiq: haha.. sesame la kite.. ala, tak tgk.. sory yer..

eedafizz:betol sesangat.. da indah da bhase melayu tue.. takyahlah nak ngengade tukar jadi camtu..

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.