Sunday, June 12, 2011

nasi goreng OOOO nasi goreng!!!


SMS cinte jarak jauh..

aritu
aku: abie arini keje makan ape??
dia: makan nasi goreng je...

semalam
aku: abie arini makan ape je rehat tadi??
dia: nasi goreng je..

arini
aku: abie makan ape arini??
dia: makan nasi goreng je....

esok
aku da pasti jawapan dia mesti NASI GORENG jugak..


p/s: kalau harihari nasi goreng je, senang la aku nanti kalau kawen.. hahaha




terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

8 orang kaki sms:

shiema sufian said...

haha. memang senang giler la kalo dah sentiSA nasi goreng. dah kalau nk jimat masak pagi je byk byk siap siap :)

Atie iskandar said...

shiema: tau xksh.. sgt2lah jimat.. hee...

Edina Kasyah said...

gud job!! *terharu*

tahniah..terharu dina.hehe~
fes tyme cuba dh cantek gini, nanti bila selalu buat mesti lagi chumil haaa =)

Atie iskandar said...

edina: tunjuk ajar dari dina jugak.. thnx so much yer.. wlupon simple tapi rase seronok sgt.. =)

myhatiku said...

haha..lawak la..atie,cari kn ika jgk laki yg mkn nasi goreng je ari2..aha:D

Atie iskandar said...

ika: haha.. dy memg tgh gile nasi goreng.. peng kepale... tapi ok gak.. jimat.. hee.. bole2.. yang mkn mi je ari2 pon ade.. nak?? hee..

myhatiku said...

haha..kalo boleh nk yg mkn meggi je ari2..:D

Atie iskandar said...

haha.. betol2 jimat dan sng lau cmtu...

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.