Saturday, May 14, 2011

vote for HAZAMA!




morning guys! entry aku kali nie nak cite tentang HAZAMA AF9.. korang mesti sume kenal dia kan?? ala, yang dapat serap masok lepas buat penyingkiran pada aida yang GEDIK tue dengan si amir..

mule-mule aku agak tekejut because boley ke AF bawa masok artis?? Hazama kan da dikira artis.. dia kan pernah join group meet uncle hussein.. bile aku selidik-selidik, baru aku tau boley... so, biler dia dapat masok makin tercabar la yang lain... lagi-lagi biler adik aida, si Fyna tu pon dapat serap...

biler mereka bedua nie masok, barulah yang lain buat betol-betol.. kalau tak entah hape-hape aku tengok AF9 nie.. dorang masok just untuk suke-suke.. gedik-gedik dalam tue.. meluat aku tengok.. hahaha...

sebenarnye aku cume nak bitau, first time dalam hidup aku selama 22tahun nie, aku vote untuk HAZAMA gara-gara dia dekat ranking terakhir minggu lepas... hahaha... giler kan.. tapi aku vote sekali je la... tolak 50sen.. ingat nak vote lagi, tapi pikir-pikir takde paedah pulok.. bukan nanti dia topupkan aku.. ye tak??

biler da akhir, aku suke la, sebab dia tak tekeluar,, tapi ornag lain pulok yang tekeluar... sape dia??? tengok bawah nie...





ha, da tau kan?? afif pulak yang tekeluar.. menyesal aku tak vote afif.. hahhaa.. dia da la hensem, suara best, kire cukup la pakej dia tue.. tapi sayangnye tak dapat ke final... minggu ke5 da tekeluar pulak.. hesh! pasni da tak dapat la tengok muka afif yang ensem tue lagi...

ok la, korang-korang... jangan lupe vote untuk HAZAMA ok! biar yang dapat ke final nanti yang betol-betol bagus, biar AF9 yang terakhir nie dapat tinggal kesan untuk kite semua.. chill!





terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.