Saturday, May 28, 2011

ari keempat: sebelum tidur anda buat ape???

camat malam korangkorang!
aku nak sambung cabaran untuk hari yang keempat pulak..

APE AKU BUAT SEBELUM TIDO??

best la soalan nie..
aku suke.. hehe
ape aku buat ek sebelum tido??

benda petama yang aku buat:
TENGOK TV!
wajib ok! tue untuk buat aku sampai ngantok..
kalau tak memang lambatlah nak tido..

kedua ialah:
BASUH MUKA DAN KAKI
nie pon wajib!
muke aku jenis beminyak, dan kaki aku pulak jenis panas..
so, kalau aku tak basuh muka dan kaki aku rasa xslesa nak tido..
mesti nanti aku golek sane sini dulu..
cerewet kan aku..

dan last skali aku mesti:
MAIN MESEJ
yang nie paling wajib!
aku mesti kena mesej dulu sebelum tido..
sebab??
dia buat aku terus tetido bile nak tunggu pakwe aku reply..
hahaha..
pakwe aku pon da naik faham da..
kalau tak mesej, aku memang tido tapi susa sikit la..
ngadengade kan?? hahaha..

aku da siap da..
korang mehla cite kat aku korang buat ape pulak  sebelum tido??
aku pon nak tau jugak..
mane tau extreem ke??





CAMAT MALAM SEMUA!!








terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.