Wednesday, May 25, 2011

arie kedua: sejauh mana anda berubah dalam masa 2 tahun sebelum ni??

selamat petang korangkorang!!
petang nie aku nak sambung CABARAN SELAMA 30 HARI tue..

SEJAUH MANE AKU BERUBAH DALAM MASA 2 TAHUN SEBELUM NIE??

kenape 2 tahun je?? bagilah banyak tahun.. hee.. baanyak lemak lak ko ek!
sekarang umor aku 21 tahun.. bulan 7 baru masok 22tahun..
kalau 2 tahun sebelum nie, umor aku 19 la ye tak??

ok, 2 tahun sebelum nie aku:

GEMOK!!
serius! berat aku dekatdekat 70kg! gemok kan??
memang gemok! tak caye?? meh tengok gambar aku nie:
nie mase PLKN.. ala, mase nie umor 18.. lebih kurang la kan..
gemok kan?? pastu gelap lak tue.. tak cantik langsung..

selepas 2tahun aku telah berubah menjadi:
wah! KURUS sikit la.. hee.. malu!
berkat usaha berdiet selama sebulan tanpa makan ape2 kecuali minum air masak!
aje gile aku nie.. tapi tue la yang aku buat..
biler aku rase nak pitam aku makan gulagula..
berjaya kurus juga akhirnya,,
skarang berat aku maintain dalam 50lebih..

PELAJAR POLITEKNIK
aku dulu student dekat POLITEKNIK PORT DICKSON..
ambik kos ELECTRICAL ENGINEERING..
nie mase sebelum nak masok bengkel..
korang carilah sendiri aku yang mane ok!

lepas 2tahun aku adalah:
seorang BABYSITTER..
nie la anak buah aku yang aku slalu jage..
mase nie bawa dia pegi karoke.. haha..


tue je la perubahan aku selame 2tahun nie yang betolbetol ketara..
yang lenlen tue malas la nak citer..
nak tau ape pulak lepas nie??
korang tunggu esok hari ok!



XOXO!!





terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

4 orang kaki sms:

shiema sufian said...

wahh. nak kurus jugak. bila lah shiema nak kurus nieyh :'(

CintaZulaikha said...

kat PLKN yg pakai spek tu atie ker?? OMG..beza tol ngn gambo yg ada skrg...

tips kurus?? kehkeh

Atie iskandar said...

hee.. ala, jgn risau.. skang tengah blaja kan?? nnti dy kurus sndri sbb pnt blaja..

Atie iskandar said...

kakzu: aah.. haha, gemok giler kan??
akk da kurus tkyah nk tips2 lg ok! haha

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.