Monday, May 16, 2011

'Segmen : Sayang awak!'

hye ollz!
nak bitau nie, arini nak join 1 segmen yg bertajuk 'sayang awak'
nak tau lebih lanjut boley KLIK DEKAT SINI
oklah, time untuk menjawab soalan-soalan yang berada dalam segmen si manis amirah nie...



3 individu/benda yang sangat penting bagi korang.
-mak+abah (orang penting untuk mintak duit.. hehe)
-my hubby (teman untuk shopping,begaduh,ngumpat-ngumpat)
-lappy (kalau takde takley update blog)

Perkataan/ayat yang sering korang cakap kat orang yang korang sayang.
-love u!
-yelah!
-ek eley!

3 perkara paling teruk korang pernah buat pada orang yang korang sayang.
-ambik duit mak senyap-senyap (singgit dua je)
-tak bitau hubby biler kuar (skali-skale jer)
-melawan cakap (biler da geram sangat @ stress)

Hubungan korang seperti...?
-ombak di tepian pantai (kadang-kadang ok, kadang-kadang tak)
-semut dan gajah (saya gemok dy kurus.. waa!!)
-wang ringgit dan handfone (saya perlukan dy, dy perlukan saya..wee..)

Korang sayang dia sebab...
-sayang mak+abah sebab:
tanpa mereka tiadalah saya.. 
tak pernah merungut setiap kali bagi duit.. 
sentiasa ade untuk saya biler memerlukan..
-sayang hubby sebab:
boley ajak pegi mane-mane jer..
boley shopping same-same..
sentiasa lapkan airmata bile nangis..
sangat-sangat memahami..


ok da suda da...
so, korang-korang yang nak join tue jangan lupe klik kat atas tue yer..=)






terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

2 orang kaki sms:

holaulala said...

hee! best:)) thanx for joining yew :D

Atie iskandar said...

hee... segmen nie pon best! welcome dear.. =)

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.