Sunday, May 29, 2011

ari kelima: perkara yang anda paling benci terhadap perempuan atau lelaki??

selamat petang korangkorang!!
aku nak sambung cabaran aku untuk ari yang kelima pulak..

PERKARA YANG AKU PALING BENCI DEKAT LELAKI ATAU PEREMPUAN??

yang pertama:
PENIPU!
aku paling benci orang yang menipu..
tak kisah la lelaki ke perempuan ke..
janji dia menipu..
aku da banyak kali tekena, dan memang susah la nak aku baik semula dengan orang camtu..
kalau aku baik pon aku takkan pecaya sikit pon cakap dia tu..

yang kedua:
MUNGKIR JANJI!
aku kalau setakat mungkir janji tak jadi keluar ke aku tak kisah..
tapi bile part mungkir nak bayar hutang aku memang panas..
kalau setakat korang hutang kat aku 10sen dua, aku tak heran lagi..
tapi bile da beratusratus tapi korang buat macam takde pepe je, memang silap orang la..
bile suruh bayar macammacam alasan korang...
pastu korang marahmarah aku balik..
macam aku pulak yang pinjam duit korang kan!
memang tak layak la jadi kawan..

yang ketiga:
BUDGET BAGUS!
even korang ensem or cantik sekalipon, takyah lah, korang nak budget sangat..
meluat la orang tengok..
baikbaik nak suke terus rase menyampah..
jage jela personaliti korang baikbaik ok!

yang keempat:
KEDEKUT!
baru guna barang ko kejap da bising macam aku tak pulang..
tue belom pinjam duit ko sebab aku belom cucuk duit..
bile suruh belanja macammacam alasan korang bagi..
tapi bile ko pinjam duit aku, barangbarang aku, lamelame pon takpe kan??
hesh! memang rugi la sapesape dapat korang tu..
kedekut mengalahkan haji bakhil!


buat mase nie 4 tue jela yang aku paling benci even banyak lagi yang aku benci..
tapi malas pulak nak tulis banyakbanyk..
so, sesape yang ade perangai macam tue, berubahlah ok!
bukan aku je tak suke, sume orang pon tak suke ok!


ORANG BERBUDI KITE BERBAHASA!!




terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.