Saturday, May 07, 2011

bile menjadi kutukan orang...

slamat pagi u all.. pagi nie nak cerite tentang kesedihan hati, keterasaan, kekecik hatian hati, dan kekecewaan... pelik-pelik je aku kan..


ok la, nak cerite tentang kawan-kawan mase aku sekolah teknik dulu... aku pon pelik kenape la aku suke sangat nak masok teknik.. sedangkan masa dekat sane aku tak happy pon.. belaja pon main-main.. kawan-kawan pon mulut macam longkang.. teruk..


b4 aku sambung cerita, aku nk tunjuk korang gambar aku mase dekat teknik.. tengok bawah nie k..




gambar yang aku lorekkan dengan warna purple 2 ialah aku.. dulu mase dekat teknik aku kelas kejuruteraan mekanikal.. dats why yang ramainye lelaki.. perempuan cume 5kerat jer..
mulut lelaki-lelaki kelas aku nie umpama seperti mulut longkang yang berbau busuk.. serius! dorang pantang tengok perempuan tak cantik, gemok, mesti akan dikutuk.. kadang-kadang yang cantik pon dorang kutuk.. sedangkan dorang tue pon bukanla ensem sangat....


dulu aku kategori yang gemok dan huduh.. korang tengok je la gambar tue k.. kan xcantik, gemok lak tue.. memang takde la yang suke aku dalam teknik tue..
hari-hari aku jadi bahan dengan jantan-jantan kabaret tue.. tapi bila aku bawa makanan pegi sekolah, pandai pulak dorang berbuat baik dengan aku.. tue yang aku musykil..


aku pelik tengok dorang nie, mase dekat sekolah lame takde pon aku dapat layanan seburuk tue.. mayb sebab dorang masing-masing dok bandar kan... maju, mulut pon maju la..
aku lak dok felda, mulut pon felda la.. eh, ade ke mulut felda?? hahaha


tapi sedih tau bile asyik kena jadi bahan, kena nganjing-nganjing, kutuk-kutuk dengan sebab aku gemok da huduh.. sape yang nak sume tue,, ye tak??
biasalah zaman budak-budak..
tapi serius aku cakap, aku menyesal sambung belajar ke sekolah teknik!
menyesal!


sekian cerita aku di pagi hari....


mud: tacing, kecikhati, sedih....
terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.