Friday, May 06, 2011

cerita ari jumaat..

ari jumaat yang sangatlah baik arini aku nak cerita tentang kejadian pada pukul 2.30 petang tadi...
pagi tadi akak aku da sibuk-sibuk nak ajak aku cari keje dekat Mcd, Old Town, dan KFC...
dengan alasan nanti dapat makan free..
ish, adik diet la kak... saje je nak aku gemok kan...
aku nie da memang malas nak kluar lagi sebab semalam da 1 hari bejalan teman dia cari keje gak..
aku yang malas nak keje pon tepaksa join mintak keje gak.. boley sama-sama dengan dia skali..

muka besemangat nak mintak keje dekat mcd



ok, nak cite nie tentang ape yang terjadi tadi..
lepas anta abah dan mak pegi ke pusat dylesis, kitorang pon gerak la pegi Mcd...
da sampai Mcd, dia cakap kena pura-pura beli somethnig baru tanya keje kosong...
aku pon ikut je la kan.. ok, aku pon order la 1set ayam goreng...
luck kitorang baik coz ade manager dia dekat situ... aku pon jeling-jeling la akak aku soh dia tanya...
yang akak aku ley diam jer..
endingnya pas bayar bil, dapat makanan, kitorang terus keluar... tak jadi terus mintak keje dekat situ...
sakit betol hati aku... da la cuaca panas...
ketawa je kitorang pastu... nak mintak tapi segan, nak buat macam mane kan...


pastu terus alek umah...
kelakar giler arini... geram pon ade gak dengan akak aku tue...
aku da tenang-tenang je duduk umah arini...
tapi tak pelah... pengalaman nie.. hahahaha...


korang jangan ketawa lak k.. aku saman nanti.. hahaha.. gurau jer.. korang ketawa pon bukan aku nampak.. ye tak? so, jom ketwa same-same...


muka sedih sebab tak dapat keje dekat mcd


ok la, sampai sini jer aku nak cerita tentang kejadian di petang jumaat yang mulia nie..
korang jangan ikut macam aku tau..
tapi kalau nak tiru gak ok gak.. kite ley geng... hhahaha..
ok guys,, papai...






terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.