Thursday, May 19, 2011

nape coment aku tak publish???

hye korang!
arini nak cte tentang kepelikan aku...
da lame da aku pelik tapi baru arini nak luahkan...

aku pelik kenape tiap kali aku comment kat entry orang lain, kadangkadang coment aku ade, kadangkadang takde..
adekah sebab owner blog tak publish or memang takdapat??
penat je aku mengomen tapi biler aku pegi balik blog dorang tengoktengok coment aku takde pon..

kecik hati pon ade tau.. 
sebab aku fikir dorang tak publish or ade prob len??
da lme aku fikir benda nie...
dats y aku kadangkadang malas nak comentcoment..
aku lebih ske tegur dekat shoutbox je...
sebab aku takot nanti aku komen takde lagi..

so, ade sapesape tau tak nape jadi camtu??
kalau ade sapesape tau pliss bitau aku...
aku taknaklah jadi blogger yang sombong...
aku ske komenkomen entry korang tapi sebab benda tue aku jadi malas..
pliss ea pada korangkorang yang ley dapat slesaikan masalah aku nie..


thanx korangkorang!

 

terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.