Friday, May 27, 2011

ari ketiga: jenis manusia yang menarik perhatian anda??

camat pagi korangkorang!
disebabkan samalam aku agak bz, so cabaran selama 30hari aku sambung pada arini..

JENIS MANUSIA YANG MENARIK PERHATIAN AKU???

camne nak jawab ek??
susa la...
 tapi takpe, i will try,, ceh!

jenis manusia yang pertama:
YANG TAK CANTIK tapi PINTAR!
hesh! orang lain sume suke yang cantik tapi aku nie pelik pulak..
yang cantik tue nak kagum pon tak guna sebab memang da cantikkan.. nak kagum ape lagi??
tapi kalau TAK CANTIK TAPI PANDAI susah ok nak jumpe..
kat situ da bole tarik perhatian aku k!


jenis manusia yang kedua:
YANG GEMOK tapi BERABAKAT!
nie lagi 1.. orang siboksibok suke yang kurus ko siboksibok suke yang gemok..
kalau yang kurus da tentu memang berbakat, tak yah nak cite lagi..
tapi biler YANG GEMOK BERBAKAT susah ok nak jumpe..
dats y biler nampak yang gemok jadi model, jadi penyanyi aku kagum gile..


jenis manusia yang ketiga:
YANG CANTIK tapi TAK GEDIK!
haa... susah ok nak cari perempuan yang camni..
kebanyakan yang aku jumpe cantik tapi gedik..
so, biler dapat jumpe yang CANTIK tapi TAK GEDIK nie, aku terus terpaku..
rase kagum giler... mane tak kagum, da la cantik tapi merendah diri.. biasabiasa je.. 
tue baru ley cakap cantik luar dan dalam..


cukuplah 3jenis je tue..
letih la nak perah otak pagipagi nie..
agakagak korang same macam aku tak suke jenisjenis camtu???


korangkorang!
KAUTIMMMM!!!!!!!!













terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

2 orang kaki sms:

EedaFizZ said...

Suka yg tak hensem tp cute & pemalu...

Atie iskandar said...

wah! da jmpe lom skang??

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.