Wednesday, April 27, 2011

yeah! da dapat!

da bape ari aku tunggu-tunggu barang nie sampai..
akhirnya sampai gak pg nie kol 10.30pagi..
suker sangat-sangat! 14
korang nak tau tak ape barang-barang tue??
tekalah dulu.. 05
ala, taknak teka-teka??
yela-yela aku bitau..
barang-barang tue iyelah:



kasut wedges
beli on9 je kat fb...
cntik x??
harge dia murah je..
rm25 je...
murah kan??
tp takde la brand best..
biasa-biasa jer...
janji cantik dan selesa...



tali skiping
yang nie hubby bagi..
akak aku ketawakan je hubby aku pos tali skiping..
geram aku.. Bear Emo BF
dia belikan benda nie sebab nak bagi aku semangat untuk teruskan diet aku..
romantik kan??
hahaha..
sayang abie sangat-sangatlah..Bear Emo BF


pagi yang ceria untuk aku arini...
suke!
ok la.. thanx sbb sudi bace entry aku yang merepek nie..
hehe.. papai.. 07


terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.