Thursday, April 14, 2011

wah! xsgke la!




ble aku tgk tarikh arini bru aku prasan yg arini 14hb...
wow!
msok arini da 2thn 9bulan aku ngn hubby aku cple..
da nk dkt 3thn da..
wlupon slalu gdh, tp still together gak...
pnh dlu gdh thp da trok n xley slamatkn, kitorg rlex jap, xcntct 1 same len..
tp xley lak..
contact alek.. tp ble da contact alek gduh ag...
mcm2 pekataan kuar skit hati pnya pasal kan...
pastu da lme2 bru msg2 tesedor...
smpi ble nk gduh je kan???
cple tp ari2 gduh bek xyh cple...
so, decide pulihkn alek hbgn yg keruh tue...
dan skang kitorg da heppy semula...
wlupon kdg2 gduh gak.. hehehee..
org kate ble gduh 2 akn ertkn lg hbgn, tp jgnlah smpi da trok sgt...
cmtu bkn ertknkn tp renggangkn...

aku slalu tertnye2 ade ke jodoh kitorg??
lme2 cple tp lau endgnye kawen ngn org len msti sedih kan??
klu ley aku xnk org len..
nk dy jer...
rmi2 lelaki yg b4 nie aku kwn, dy la yg plg terbaik..
dan mak abh aku pon da ske dy.. =)
restu ibu bapa kn pntg...
ceh! da strt gtl la 2! hahaha

xnk merepek ag...
xsbr nk tggu 14 JULY nie..
nk smbut anniversary kotorg yg ke-3...
smoga ALLAH pnjgkn umor n pertemukn jodoh kami..
amin...





terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.