Sunday, April 10, 2011

hatiku berbunga-bunga!

tgk tajuk entry je korg msti tau kn aku nga heppy gle!
hahaha..
nape ek?? 
ok2, meh aku story cket dri awl yer..

pg td, kol 7.55 abah aku nie mmg rajin bab2 kemas luar uma..
jap g dy pggl aku..
ngat nape la kan..
jap g dy bg surat kat aku...
ngat surt pnjmn kptm..
yela, 1sen pon aku lom byr ag..
ane tau dy soh aku byr kan..
tgk kt smpul luar dri KPP..
wah! ape ek??
upanya aku dpt:

INTERVIEW JAWATAN TETAP PEMBANTU MAKMAL

bru interview da ske kan??
mcm la da dpt.. 
hehehhe..
mne xske, first time 2 dpt interview goment..
ane tau yg prtama nie la luck utk aku kan??
amin...

berterima ksh sgt2 kt bakal mak mertua aku, 
ceh! nk ke dy jdkn aku menntu dy,, hahaha
sbnrnye yg tlg isi nie mak hubby aku...
hubby aku da interview da selase lps..
stiap negeri lain2..
untuk negeri johor 11 MEI ni..
kat Hotel Seri Malaysia, Larkin..
lame ag, so ley stndby awl2..

p/s:blogger2 ley tlg bg pnduan x ape je yg pntg mase nk interview nnti???
budi baik amatlah dihargai... =) 



terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.