Tuesday, April 19, 2011

akhirnya setlle!

smlm aku dpt call dri bos tmpat bestfren aku kje...
dy soh dtg arini kol 9pg td..
so, aku ngn akk aku pon g la..
dri kt umah smpi ke ofis aku dok mghafal tntg ltr blakang syarikat 2..

sampai je tgk da ade 4org..
aku ngn akk aku org ke5 dan 6..
dy bg keterangan, ade 2sesi..
yg first kn test taiping...
second baru interview..
nsb ade akk aku, ley tnye dy skit2 b4 aku msok nnti..

mase kn pggl nk typing hati dupdap2, 
haha, tkot xsmpat nk type, dy bg 8mnt jer..
nsb bek aku smpat siap dlm mase 6mnt jer..
ceh! blagak jap.. haha..
pastu msok interview lk, skali 3org dlm 2..
tawakkal je la..
mcm2 gak dy tnye..
aku pon men jwb jer la..
haha..

setlle da interview 2..
lega!
dpt xdpt blakg cte, yg pntg cuber..
aku nk cari pgalaman kn interview..
sbb buln 5 nnti kn g intrview goment..
tkot nnti aku lg gugup..

tggu result dlm mggu nie..
rase2 dpt x ek???



terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

2 orang kaki sms:

Hanny Esandra said...

akak doakan awak dapat kerja tu.. :-)

Atie iskandar said...

hee... thnx kak.. insyaallah... =)

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.