Sunday, April 17, 2011

jalan-jalan makan nasi minyak!

td pg kol 11, aku ikot mak aku g umah sepupu dy kat tnjung sedeli...
ade ape ek???
akk 2pupu aku kawen...
pjalann dri umah ke sane ade la dlm 1 jam..
sampai jer, tgk mkck2, pkcik2, n cousin2 aku da rmi da dtg..
seronok2...
da lme xjmpe rmi2 cmni...
ok, makn dlu...
stndard la 2 kn..
dtg2 msti makn dlu...
sedap..
lauk aym msk merah, ade rojak skali,,
pas mkn, g tgk plamin..
ceh, sbnrnye plamin dy kt luar umah jer..
hahaha..
purple u!
cantik sgt..
nk upload gbr tp camera pd tng akk aku lak..
so, xpatla aku tnjuk gbr2 kt korg yer...

pas lpk2 ngn sdare mare jap, abah pon ajk pulang..
abah aku mmg cmtu, dy xslesa lme2 kt umah org..
so, berangkatlah kami pulag..
tp pjalann alek 2 hati aku panas jer..
tp mls la nk cte...
yg pasti aku grm thp gaban..
pjalnn pulg selamt sampai dgn jayanye...

to my akk 2pupu:
SELAMAT PENGANTIN BaRU!
semoga perkahwinn ini akl kekal hgga akhir hayat ok!




terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.