Tuesday, April 05, 2011

segmen: 1 hari 1 blogger the faceblog

 klik sni untk join k


entry kali nie nak cte tntg:
SEGMEN 1 HARI 1 BLOGGER THE FACEBLOG

ape tujuan dan kelebihan segmen nie??
jom tgk kt bwh nie..


 SEGMEN:
1 hari 1 blogger the faceblog

TUJUAN:
mengeratkan hubungan antara blogger-blogger di malaysia


PERJALANAN SEGMEN:
pihak kami akan membuat 1 entry setiap hari berkenaan blog anda pada ruangan the faceblog. dalam entry tersebut kami akan kongsikan berkenaan blog anda dan diri anda.


syarat-syarat dy lak tgk bwh nie:


SYARAT NAK JOIN:
-ahli kepada the faceblog.
-buat satu entry di blog anda berkenaan :-
1. nama anda @ nickname
2. nama blog anda & rahsia di sebalik nama tersebut
2. ceritakan tentang blog anda.
3. tujuan anda blogging
4. harapan anda untuk blog anda.
5. sedikit nasihat @ pesanan kepada blogger lain.
6. letakkan banner segmen dibawah pada entry anda dan linkkan ke sini.
7. postkan url blog serta url entry anda pada ruangan komen dibawah
* jika anda nak lebih menarik,sila sertakan printscreen blog anda. tutorial untuk printscreen boleh dilihat disini [link]



TARIKH TUTUP:

akan diumumkan kemudian

 

 ok skang nk wat lak tntg blog aku nie...
aku pon nk gak try..
mane tau nnti blog aku terpamer kan...
dpt gak rmi kwn pasnie..
xde la bosn sgt ble bkk blog..
hee...



 NAMA ANDA @ NICKNAME
hidarti salamon
atie
adik
ucu

 NAMA BLOG SAYA & RAHSIA DISEBALIK NAMA TERSEBUT
my life wit old skool diaries
xde rahsia pon..
nm blog nie umpama diari aku yg da lme ngn aku mnceritakn tntg hdup aku...

TENTANG BLOG  SAYA
 blog aku nie menceritakn tntg ape aku wat stiap hari,
 share tntg maklumat yg berguna untk blogger2 len,,
dan share ape yg berlaku ; sdh, suka, kcwa... 

TUJUAN BLOGGING
 nk tmbh ramai kwn,
nk meriahkn dunia blogger nie..
nk bercerita n berkgsi ape saje ngn blogger2 len..

 HARAPAN SAYA UNTUK BLOG SAYA
smoga blog nie akn kekal lame smpi berabad lamenya...
dri belom kawen, tung, da kawen, ade ank n cucu.. haha
smoga ramai yg follow blog nie n comment my entry..
dan smoga blog nie akn disukai oleh blogger len n dptlah tmbh ramai kwn2 ag dlm dunia blogger lak.. =)

PESANAN UNTUK BLOGGER LAIN
  smoga kite same2 berblogg untk memeriahkn lg dunia blogger nie
 dan mengertkn silaturrahim antare sesamer kite..
 berblogg untk suke2 dan tmbh kawn bukn untk begaduh atau cri musuh ok!
slamat berblogg sume blogger!




tammat suda!
sesaper yg nk cube nasib mehlah join!
xslh pon mncuba ke arh kebaikn ok!
chill! 











terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.