Wednesday, April 13, 2011

ble da start bosan dok umah!

msok bulan 4 nie da 7bulan aku dok menganggur kt umah...
mak ai... lame gle nok!
cm xrase pon lame 2..
tgk2 da 7bulan..
kwn2 len sumer da smbh blaja, kje bgus2..
aku???
waaa!!! suri rumah je...
xpe2, lom sampai rezeki kn...
bukn xnk cari kje, cme lom trase nk kje..
nk teman mak kt umah..
nnti lau da kje da susah nk alek lak..
bz kje jer..
so, mase2 trluang nie la isi mse lapang ngn tolg2 mak abh kn.. (wlupon dok mengangkg jer.. haha)
sbnrnye, aku mls nk kje dlu coz nk smbg blaja..
skng cm ade sijil, nk dptkn dip lak..
2 yg mls nk kje dlu..
b4 nie d kje gak,, tp bnti,,
sbb ape???
sbb ade ba alif ba ya kt stu..
hahaha..
stndard la manusia kn, ble d yg lbh bgs, mula la dgki..
buruk2kn org smpi la org 2 xthn bnti..
2 la yg trjadi kt aku..
xpe, tuhan kn adil..
mgkn bukn skng, tp dy tetap dpt balasan..
bukn nk doakn tp cm nk dy rasa ape aku rase..
skang ko suke2 la dlu yer..
jgn nnti ko sndri trduduk!
mase 2 aku cm ley senyum jer... =)

aku cbe nk maafkn tp susahlh..
susah sgt2..
ble ingt msti sakit je hti aku nie..
 biarlah nnti ley hlg sndri..
cme aku xnk jmpe dy ag..
aku tkot aku tersepak muka dy atau aku terpijak dy!
wah! cm la kuat kn..
ckp jer..
da smpi mase xterbuat pnye..
hahaha.
hati aku cpt sgt lmbut..
2 la slh 1 masalah aku..
sbb 2 aku slalu kn bodoh2 je ngn org..
tp aku cm ley ckp, org yg teraniaya doanye dmkbulkn..
wlupon aku xpnh mntk bukn2, tp aku cm nk tuhan 2 sedarknlah org2 yg cm bgus sgt 2..
tkot xsmpt nk bertaubat da mati..

da meleweh lak aku nie..
ble da grm cmnie la..
hehe..
 ok la..
nnti makin meroyan lak aku..
=) 


terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.