Wednesday, February 08, 2012

doodle lagi ! :D



ASSALAMUALAIKUM



dari tadi aku dok belek-belek blog yang ade doodle-doodle nie..
jeles aku dorang lukis cantik-cantik.. masing-masing guna photoshop..
aku mampu guna paint je.. jadilah, janji dapat jugak buat doodle ala-ala muslimah nie.. haha


bile aku dok perhatikan balik, doodle yanng nie lagi cantik sikit dari doodle yang mula-mula aku lukis tadi..
sebab mata dia kot . yang tadi mata garis, nie mata bulat. siap kening lagi. feewiitt !!
jangan ade yang menyampah pulak aku dok puji doodle sendiri.
bak kata orang "tempat yang jauh lagikan dikenang, niekan lukisan sendiri"
ade kena mengena ke? ah ! pedulik la..


eh ! ade sesape nak tempah doodle paint dengan aku tak? hahaha
aku acah-acah je.. takde sape nak dengan doodle buruk camni.. tapi aku suke. 
kreatif jugak aku nie. oklah. dok merapu puji diri sendiri dari tadi.
pasni nak mentorai lukis banyak-banyak, mane tau bole jadi hebat kan! 
(bab macam nie memang aku suke, bile blajar, bukak buku kejap da ngantuk)


jumpa entry lain oke ! bai :)






terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

8 orang kaki sms:

Alycia said...

comeynya doodle.. buat utk akak 1 hehe..

tq atie for the wish ;)

CintaZulaikha said...

comel apa doodle cik atie nih...bukan sumer org pandai lukis cenggini

♥ p a a n i ♥ said...

ni pun comels!! hihi tp sy lg suke doodle yg first tadi tu sbb nampak meriahhh.hehe

Atie iskandar said...

kak alycia : wow ! taknak la kak.. tak brani la.. nanti bile2 kite bagi akak free give doodle.. tapi tggu hebat la ea.. hehe, most welcome kak :)


kak ct : yg cenggini bole la kak, yg hebat2 tue tak roti den . haha


paani: nie doodle org dewasa.. tadi budak2. eceh ! haha

shiema sufian said...

yang ni lawaaaa (:

Atie iskandar said...

shiema : tima kasih :)

ecadwinkyasha said...

nak buatkan tuk eca x?

Atie iskandar said...

eca : nak ke ? nanti atie buatkan ea. tapi xcntik tau :(

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.