Sunday, February 19, 2012

dating with my bff :D


ASSALAMUALAIKUM


tadi petang aku kluar dating dengan bff aku.. kitorang lepak pantai.. ok seronok sesangat! dengan bawa bekal makanan setiap sorang, dengan cuaca mendung dan sekejap hujan sekejap panas, pergi berlima da cukup seronok da. akhirnya dapat gak lepak-lepak dengan dorang. kalau tak punyalah susah. masing-masing bz mengalahkan perdana menteri. 



mereka sentiasa dihati :)


nie pon xcukup korum lagi. sepatutnya ade lagi 5orang. tapi disebabkan urusan masing-masing yang tak dapat dielakkan, tak dapatlah nak berkumpul semua. siapa sangka muka-muka macam kami nie da cecah 23tahun! kitorang sendiri tak sangka kitorang da 23. sekejap je mase berlalu. macam masih form 5 je.. hahahhaaha..


si kecik tue, penghibur hati kitorang petang tadi.. geram je. celoteh dia buat kitorang tak kering gusi ketawa. bile da berjumpa nie macam biasalakan bergosip sampai lebam. hahaha. ade je cerita nak kongsi. aku rase bahu sebelah kiri aku da berat da dengan dosa-dosa. alahai. nak berubah baik punyalah susah, nak jadi jahat sekelip mata je. 


lepas da bosan lepak kat pantai, kitorang pegi minum ABC + tauhu bakar pulak. kalau korang nak tau, abc + tauhu bakar kat situ sangatlah ohsemmm!!! da lame aku mengidam nak pegi makan dekat situ. tapi bile datang je tutup. nasib baik arini langkah kanan, dapat jugak aku makan kat situ.. 


retiss!!


nampak biasa tapi sedaappppp!!


tauhu bakar + abc aiskrim ! :)


lepas abis makan, berjalan-jalan pulak dekat jeti dekat situ. ala, gambar takde pulak. semua dekat budak-budak nie. dorang pakai henpon mahal, aku henpon biasa je. nanti da dapat gambar dari dorang aku upload mase wordless wednesday oke ! sampai sini je cerita hari ahad aku. simple but enjoy sesangat! sesekali jumpa bff hilang tekanan belajar. 


#untuk korang-korang (BFF) aku sayang korang sesangat! agak-agak lepas nie, ade lagi tak mase kite nak lepak camtu? 


bai :)




terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.