Friday, March 23, 2012

untuk kamu gadis :)



ASSALAMUALAIKUM



"gadis yang kuat
 adalah seseorang yang menangis pada waktu tidur 
mengenangkan pelbagai masalah
 dan bangun dengan senyuman di wajah mereka"



#agak-agak korang macam ni tak?


bai :)



terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

9 orang kaki sms:

shiema sufian said...

nice nice. Shiema sukaaaa. errr, Shiema bukan mcm ni =='

Hanny Esandra said...

boleh x nak cakap saya begitu?
hahahaha.. perasan.

cotton candy said...

sekali-sekala ade gak buat..hehe

♥ p a a n i ♥ said...

sometimes :')

CintaZulaikha said...

selalu jadi gini...huhuhu..

ecadwinkyasha said...

betul tu atie..eca sokong sesangat dah tue.....


selalu mcm tu,bila dah bangun tdur,rasa ilang mslh :D

dina kasyah said...

menangislah klu itu yg boleh mengembalikan senyuman ;)

semutsengal said...

agak agak kau mcm tu tak ?

Atie iskandar said...

semut sengal : sebab aku macam tue aku tulis. hahah

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.