Thursday, March 15, 2012

khamis yang mengecewakan :(


ASSALAMUALAIKUM


pagi nie present projek aku yang tak menjadi tue. mula pukul 8setengah. dan aku datang tadi tup-tup ramai lagi yang tak datang. so, nak tak nak terpakselah aku mulakan dulu. dengan projek yang tak menjadi dan mood panel yang berkobar-kobar nak tengok projek kitorang, aku rase kecewa sangat sebab tak dapat tarik perhatian dorang. damn! aku rase malu dan down gile. macam nak bunuh diri. tapi 5minit je aku fikir benda tue, pastu aku tukar fikiran untuk balik bilik dan tido.


keadaan mejadi bertambah parah sebab da 2hari aku bergadoh dengan si awan nano. effect bergaduh dengan dia sangat-sangatlah terok berbanding projek tak menjadi aku tue. alahai, bile la aku dapatberbaik semula dengan dia. da bengkak mata aku nie setiap malam menangis mngenang nasib yang asyik malang je.


disebabkan keadaan aku yang agak tak stabil, pagi tadi aku hanya mampu breakfast minuman cereal 5 in 1. rasa dia sangatlah yummy! bole la tahan untuk makan petang nanti. sekarang nie kena berjimat. duit da banyak habis dekat projek yang tak jadi tue. tension! abis projek nie aku nak buang dekat besi buruk! geram!!




spirulina & oat! yummy!



petang nie ade 1 kelas lagi. matematik. kelas yang agak aku kurang suke. sebab aku tak faham ape lect tue ajar. so, mood aku akan bertambah terok. alahai, bile la nak abis belajar nie. aku da bosan jadi student. orang kata jadi student seronok, tapi aku rase tue student sekolah bukan politeknik cam aku nie. so, tibe-tibe menyesal dulu tak hargai zaman sekolah dengan betol. dan sekarang rase nak masok balik perot mak taknak keluar-keluar.


kepada awan nano, jom kite berdamai? bosanlah tak mesej , tak dengar suara awak. saya da mula rindu awak. jangan lame-lame camni. bole barah otak saya sebab asyik fikir tentang awak. :(



bai :(




terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

6 orang kaki sms:

NadiRah said...

semoga semangat kmbali pulih!!
chiayok2!!

Atie iskandar said...

nadirah : haha.. terima kasih ! :D

dina kasyah said...

semoga bertabah dear! hehe

alalalaa jgn la gado2..pegi berdamai cepat...

CintaZulaikha said...

uit, huhuhu. banyak2 istighfar dik...besalah dugaan ja sumer tuh..

hope berbaik semula ngn awan nano tuh..musti dy pon dah windu2 gak tuh..hehhe

♥ p a a n i ♥ said...

cobaan je tuuuu atieee!! hihihi dh jangan nages2..lepas ni berbaik balik taw.

Anonymous said...

Dina: da baik da =)

Kak ct:thanx akak :)

Paani: da xngs la. Da baik da pon. Hehe

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.