Tuesday, January 31, 2012

cuba tengok kuku saya :)



ASSALAMUALAIKUM


selamat pagi semua.. arini kelas pagi pukul 8 batal..
konon-konon nak sambung tido, tapi disebabkan takot terlajak malas pulak nak tido..



em, tadi malam disebabkan takde keje, ( sebenarnya ade assgnment banyak, malas nak buat )
aku pon buatlah kejr tak munasabah nie..
aku terpengaruh dengan kawan aku.. nak tau ape dia?




kuku baru aku ! :)



aku pakai inai weyh ! hahaha
oke, seumur hidup aku nie first time pakai inai..
aku tak suke pakai inai sebab aku rasa kuku aku nanti kotor.. pelik kan ??
tapi malam tadi aku bole pakai. sebab aku tengok kawan aku pakai cantik !



eh ! encik jantung hati tak tau lagi aku pakai tue.. dia pon tak suke aku pakai sebenarnya. haha
nie konon-konon nak buat suprise kat dia la nie.. ceh !
eh! aku baru perasan, kenape tangan aku lain-lain ek ? macam tak stabil je..
kat ibu jari belah kanan ade tahi lalat..
orang kata kalau ade tahi lalat dekat jari tangan nanti jadi cikgu..
bole pecaya ke?? sebabnya tak jadi cikgu pon aku ! ^^



lepas nie nak buat corak-corak pulak kat tangan.. konon-konon macam orang kawen tue..
tak dapat kawen cepat-cepat, dapat pakai inai dulu pon jadilah.. 
oke bai ! ^^






terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

6 orang kaki sms:

cik fadh said...

cantik lah merah inai tu..inai brand aper tu ?

Hanny Esandra said...

atie pakai inai apa? kalau inai tiub jenama apa? sebab tgk kat kuku atie pekat & cantik. kena pakai bnyk kali ke?

♥ p a a n i ♥ said...

hehehe..sy setiap raya mmg wajib pakaiiii. dh biase pakai dr kecik ;p

Atie iskandar said...

paaani : wow ! mmg suke ea? kite xbape sgt.. nie ngade2.. haha

onie said...

inai tu ready made ke? kalau yg ready made jangan pakai selalu tau awak,rosak kuku,sebab chemical dalam inai tu teruk ... :)

Atie iskandar said...

onie : yeke onie ?? thanx sharing the info oke :) tak tau lgsg.. nie first time pakai.. nasib baik memg tak suke pakai inai sgt. :)

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.