Monday, January 09, 2012

aku da gemok weyh !

ASSALAMUALAIKUM

mintak mahap pada kawan-kawan seblogger sebab aku da lame tak hupdate hape-hape.. eh ! nape banyak sangat H nie? oke lupakan pada H tue, arini aku nak cerita tentang masalah aku sekarang nie..

korang nak tau tak aku da GEMOK ! betol ! sentap sekejap lepas timbang aritu.. korang nak tau tak berape berat aku ? kalau orang lain mesti malu nak tunjuk kan ??? aku tak kisah... sharing is caring right ? eceh !
jomlah ramai-ramai tengok berat aku bape nie.. hamboi ! cam retisss !!

|
|
|
|
|
|
V


 61.5kg !!!

so, dengan penambahan berat selama sebulan duduk dirumah, aku bertekad untuk mendietkan diri aku.. sekarang nie setiap petang da pegi joging, tak macam dulu.. petang adalah waktu paling seronok untuk tido.. tue yang berat naik sampai 60++... 

aku cume nak mintak korang semua bagi semangat kat aku je..aku tak mintak wang ringgit, atau belas kasihan oke ! mane la tau ramai-ramai bagi semangat buat aku terus je diet. sebabnya aku nie pecinta makanan ! aku suke merasa semua jenis makanan.. tue yang susah tue nak diet.. tapi da 3hari nie, alhamdulillah, aku berjaya kawal nafsu makan aku... minum air masak bergelen-gelen..

okelah korang.. nanti aku da kurus aku update lagi oke ! bai ! :D




#tiap 2minggu timbang, aku update berat aku oke ! mane tau ade yang nak jadikan aku ikon untuk kurus .. hahaha





terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

3 orang kaki sms:

CintaZulaikha said...

caiyok2...

Atie iskandar said...

haha.. nak kurus cam akak.. :D

sikeciksukamerahjambu said...

chayou2! dapatkan pelbgai tips diet from my blog..sharing is caring~

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.