Wednesday, January 18, 2012

oke ko sorang je ade pakwe, orang lain takde -..-'

ASSALAMUALAIKUM

entry malam-malam nie adalah entry waktu aku tengah study tetapi curik masa mengupdate blog.. entry malam nie berkaitan tentang : OKE KAU SORANG ADE PAKWE ORANG LAIN TAKDE !

best kan tajuk entry aku.. sebenarnya tajuk tue aku ambik disebabkan kejadian nie:
dalam bilik aku sekarang nie ade kawan roomate aku yang tengah bergayut dengan pakwe kot, ataupon abang angkat, sebabnya ade panggilan abang-abang..

jeles?? bukan ! sikit pon tak jeles.. meluat? oke itu betol ! sebabnya dia berbual dengan suara yang kuat dan mengganggu aku yang tengah study.. bukan dia tak nampak kot.. dengan ketawa yang manja-manja, dan suara dia yang lunak, aku rasa macam nak hempok je muka dia dengan buku aku yang tebalnya setebal kulit gajah..

aku bukan taknak tegur, tapi dia ade mata untuk melihat dan otak untuk berfikir.. so, gunakanlah sebaik yang mungkin sebelum ALLAH mengambil nikmat itu semula.. akhir kata sebelum aku halau kau keluar, lebih baik ko behenti begayut sekarang !!


sekian dari aku :

 si gadis yang pemalu :)
terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

5 orang kaki sms:

Hanny Esandra said...

kalau akak kan... kalau akaklah.. kalau akak, akak tutup buku dgn kasar terus menonong keluar then hempas pintu. study tempat lain.. puas hati..

akak ada roomate cmtu..giler stock gedik nak mati..cmtu ler akak buat..

bila hati dah sejuk balik bilik, dia tanya :
"ko marah aku ke?"
akakk cakap:
"Bila masa?"
Dia cakap:
"Tadi ko macam marah je hempas pintu."
Akak cakap:
"takde arh.. angin la td tu yg tertutup kuat tu."

hahaha.. bukan apa.. ckp mcm tu sebenarnya nak elakkan dari kita bermasam muka & tak bertegur sapa. Jadi buat2 taktau ajelah dgn apa dia tanya tu untuk kebahagiaan sejagat. dia ada otak, dia fikir. Start dari tu, bila dia on call, dia sndiri keluar blik.. :)

**woi, pjgnya komen akak!**

cendawanpink said...

hahaa..ko bilang ngn itu org..
baru pakwe je kot..lom jadik laki..
so,xpyh nk beria sgt..hik3.. :P

Atie iskandar said...

kak hanny : ok sgt panjang suggestion akk.. haha.. xsampai hati la kak.. kite nie lembut sgt.. yg kite tau ngomel sorg2, mrh2 pkwe kita.. endgnya pkwe kite yg kene marah.. haha..



nanad: aku lekat je la kat depan pintu bilik aku nnti.. nak bergayut kat luar.. xyh gedik2 dlm bilik aku.. haha

myhatiku said...

auww,blog nie makin sweet lorhh..
lagi2 gmba yg last tuh..phewitt ;)

btw,bese lah org mcmtu..kdg2 pelik mcm x leh pikir je org laen tgh wat pe..dye pikir dye je tak..he

Atie iskandar said...

ikha : haha.. blog dy lg sweet ! jeles oke ! haha..
tue la.. sabar jela.. nak tegur malas, bia jela..

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.