Sunday, December 18, 2011

korang da tengok ombak rindu ke belom ??



ASSALAMUALAIKUM


tajuk aku nampak macam ketinggalan zaman kan? bukan macam, memang kot.. actually, aku pon da tengok sebenanya, saje je nak tanya korang.. tapi lambatlah aku tengok, takdelah aku tengok awal-awal cerita tue kuar.. aku tengok lepas cite tue da seminggu lebih kuar..


bekobar-kobar kot aku nak pegi tengok, sampai merajuk-merajuk dengan kawan aku sebab sebelum tue cancel tengok. tapi bile da tengok aku rase macam tak puas la.. tak rase macam orang lain tengok sampai nangis-nangis.. awal-awal cerita da ketawa-ketawa.. terus tak dapat feel..

tapi ape yang aku suke tengok kat cerite tue watak maya karin pakai tudung.. she's so beautiful la bile pakai tudung.. dengan muka mix dia tue.. tak jemu tengok.. 



lepas tue watak aaron aziz dalam cerita tue.. romantik kan walaupon ego.. nampak betol-betol lelaki la kononnnya.. macho habis..  bile dia da mula sayang maya, aku rase macam nak cari suami macam dia je.. hahahaa.. oke nampak aku gedik kan ? 







watak lisa pulak takde la banyak mane, lepas tue tak best.. aku tak suke tengok lisa dalam cerite tue.. tak tau kenape ek.. macam tak menjadi pon ye gak.. tapi dia memang cantik ! aku selalu berdoa bile bangun pagi muke aku da berubah jadi muka dia.. bole tak ?


so, keseluruhan cerita aku mampu bagi 3setengah bintang dari 5 bintang.. mungkin sebab aku tak dapat feel kot.. tapi kan, kalau aku baca novel dia, even 2,3kali, aku still bole nangis.. mungkin dengan pembacaan aku dapat lebih feel kot..

eh ! korang camne pulak ? da tengok ke belom? kalau belom tengok, tak payahlah pegi tengok, tunggu astro keluarkan dekat astro first je la.. takot nanti korang rase rugi.. oklah bai !





terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

2 orang kaki sms:

ILA HonEyBuNNy said...

dah tengok masa awal2 keluar...konon org ckp tiket full...gigih booking tiket malam tu..heheh

bestkan cita neh..

Atie iskandar said...

xfull ea ? kawan2 pegi asyik xdpt tengok je sebb full..

not bad, tapi bace novel dy lagi best ! :)

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.