Monday, December 19, 2011

esok da kena pulang ke seremban



ASSALAMUALAIKUM

rase sangat gembira sebab akhirnya karen hidup semula.. kalau tak bergelaplah 1 malam.. nak tido pon aku takot.. ditambah-tambah lagi hujan turun tak henti-henti..

esok aku da kena pegi seremban rumah abang aku, sebabnya jumaat aku da kena balik ke melaka .. alahai, malasnya nak balik ke politeknik tercinta.. lepas nie mesti boring..

aku da tak dapat nak tengok cerita gol & gincu setiap isnin hingga rabu pukul 9-10am..

aku da tak dapat nak tengok masterchef setiap malam pukul 9pm..

aku da tak dapat nak tengok csi dekat channel 701 setiap pagi..

aku da tak dapat tengok top chef setiap isnin hingga jumaat pukul 7-8pm..

aku da tak dapat nak tengok movie dekat channel 702 setiap malam..

aku da tak dapat nak tengok maharajalawak mega setiap jumaat pukul 10-12am..

eh ! banyaknya aku tak dapat nak tengok .. alahai, apelah nasib aku lepas nie.. amboi ! aku nie macam nak pegi mane sedangkan nak pegi belajar.. jangan lupe niat utama atie !

so, yang pasti aku da jarang nak update blog, da jarang nak blogwalking.. da tak best da.. tapi korang-korang jangan lupe blogwalking kat  blog aku oke ! senang-senang nanti aku singgah-singgah blog korang !

akhir kata, ok bai !
terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

0 orang kaki sms:

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.