Monday, May 14, 2012

selamat hari mak, Puan Kiah :)


ASSALAMUALAIKUM


semalam 13hb mei adalah hari ibu sedunia. semalam, aku dan adik beradik aku tak sempat nak sambut sebab mak aku balik kampung ade kenduri kahwin. bulan nie je da berape kali mak aku balik kampung sebab ramai sangat yang kahwin. aku pon da banyak dapat invitation dari kawan-kawan aku. bestnya nak kawen da. aku pulak excited!


so, tadi tepat pukul 8malam, aku dan adik beradik aku pon sambutlah hari mak. aku panggil mak aku mak, so hari mak la yer. takdelah sambut mewah-mewah, just beli kek dan makan kecik-kecik je. nak mewah-mewah masing tengah tak berduit sangat. cukuplah sederhana saje, janji dapat gembirakan mak.



kek untuk mak. 
korang nak? ambik sorang sikit ea. :)



queen of my heart.
i love her so much! 


tahun nie sambutan kurang meriah sebab abah takde. selalunya abah mesti bacakan doa sebelom potong kek. sekarang abah takde. terasa sangat kehilangan dia. abah, jangan risau yer, kami akan jaga mak dengan sebaik yang mungkin. :')


untuk semua wanita yang bergelar ibu, aku ucapkan selamat hari ibu! semoga kamu semua sentiasa dalam redha ALLAH :)


bai.




terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

5 orang kaki sms:

Hanie Dew said...

nak ambik kek tapi monitor aku tak boleh tembus.. =(

[ wanni ] said...

kek nampak sedap, selamat hari ibu ye :)

ciksukaberangan said...

aaamiin~ :) huhu. kek3! sdap :D

Jue said...

slmt hari ibu but ibu atie..mendoakan yg terbaik.

jgn sedih2 ya =)

♥ p a a n i ♥ said...

samelah kitee..tp tahun ni tahun ke2 sambut hari ibu, abah xde :')

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.