Thursday, May 03, 2012

Alhamdulillah selesai juga final exam :')


ASSALAMUALAIKUM


rasenya da lame sangat tak coret ape-ape dekat blog aku nie. minta maaf sangat-sangat kawan-kawan. 2minggu nie, aku sibok dengan final exam. dan hari nie, alhamdulillah selesai sudah :)


doakan keputusan aku tak mengecewakan oke. sekarang tengah kemas bilik dan barang-barang untuk bawak balik esok pagi. da mula rase sedih nak berpisah dengan kawan-kawan. lepas nie, bermula episod baru dalam hidup aku. bukan lagi sebagai student tetapi sebagai seorang pekerja.


balik nie rehat sebulan sambil-sambil isi SPA dengan cari keje kosong. yang biasa-biasa dulu pon oke. sekarang bukan zaman memilih keje. janji halal dan gaji berpatutan pon da bersyukur. 


jumpa entry lain oke. insyaallah lepas nie aku banyak mase nak update dan blogwalking kat blog-blog korang. 
love u all :')


bai!

terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

2 orang kaki sms:

Shiema Sufian said...

Goodluck for your results. and semoga dapat kerja :D

Atie iskandar said...

thanx shiema. :)

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.