Wednesday, April 11, 2012

bubur instant knorr untuk student macam aku :)


ASSALAMUALAIKUM


harini 1malaysia cuti sempena pertabalan Agong. seronok kan? dapat rehat2 dekat rumah. aku pon seronok jugak, walaupon bukan dekat rumah, tapi hostel aku ni pon umpama rumahku syurgaku --"


bangun tido lambat, takde sape nak bising. kalau dekat rumah mak aku da jadi tarzan da kalau anak-anak dia tak bangun-bangun lagi. hehe. bangun-bangun pagi perut da bunyi-bunyi. lapar la tu maksudnya nak suruh aku cari makanan. aku bukak drawer tengok-tengok ade bubur instant knorr. 



bubur nasi ayam + mushroom


bubur instant nie harga dia rm3.60. ade 3peket dalam dia. ade perasa ayam sahaja dan ayam + mushroom. nak sediakannya senang je. korang letak dalam mangkuk, lepas tue letak 250ml air panas, tunggu 2minit, SIAP! simple kan? anak sedara aku yang darjah 2 pon bole buat. sebab ape aku kata bubur nie untuk student macam aku? sebabnya bubur nie senang nak buat, lepas tue tak payah guna dapur nak masak, cuma tuang air panas. 



setelah siap dan boleh dimakan!


rupa dia memang biasa tapi rase dia sedap weyh! tak pecaya? trylah. beli 1kotak je dulu. kalau sedap bole beli lagi. yang ade anak-anak kecik trylah beli. bagi dorang rase. mesti dorang suke. eh! da macam promote makanan pulak aku nie. hehe. oklah. jumpa entry lain ye. selamat mencuba! bai!


#hepy besday to my beloved friend noor diana binti idris. today it's a day. hepy 23rd babe :)









terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

9 orang kaki sms:

CintaZulaikha said...

bubur instant knox nih mmg yummy tau, makan time demam tuh yg best...

Atie iskandar said...

aah kak. akak mesti selalu beli nie. kite baru try sekali tadi. tue pon tgok kwn beli nak beli gak. tgok2 sedap. xrugi betol beli. :D

adan said...

xpernah tgk ar bubur camni.. nanti nak usha gak la..

Atie iskandar said...

adan: trylah. sedap der!

Hanie Dew said...

sedap mmg sedap. tapi jgn ambik byk sgt syg byk MSG.

makanan aku time student dulu;
- biskut kering capur milo
- nasi goreng kunyit. asal ada. haha
- telur hancur belacan

mesti ko xdpt byg mcm mana kan. hahhaa. tp sedap weh..siyes.

CikLilyPutih said...

tgk pun tau sedap. mesti nak cuba gak lah

Atie iskandar said...

hanie: aku baru terai 1. haha
weyh! sedap gak tue. belacan tue sedp.


ciklily: cuba jgn xcuba. :)

obat pembesar payudara herbal said...

mantap..

Muhamad Asyraaf said...

Kenyang x bubur ni? Student gak, baru nk start kehidupan strict-budget. Hehe

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.