Tuesday, September 06, 2011

eh! blog da baru????

 setelah sekian lame aku tinggalkan blog aku nie, ade la dekat 2bulan lebih, eh! yeke???
bile bukakbukak je, ade perubahan baru...
canggih jugak blog nie ye... ingat faceook je... heheheh
oklah! aku nak mintak mahap coz da lame tak hupdate hapehape...
perasan je kalau hupdate ade orang baca.. hakhakhak..
sebelum raya habis, aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN!
nak jemput datang rumah, tapi aku takde kat rumah... so, aku jemput datang blog aku je la yer... =)
mehla reramai datang blog aku, meriahkan lagi raya yang masih lame lagi nie...

nak cerita panjangpanjang aku tak tau nak cerita ape...
walaupon agak lame aku tak update, patutnya mesti banyak aku nak cite kan??
tapi aku taktau nak cite ape.. mungkin kerana otak aku sedang tepu kala nie...
so, aku sudahi dengan k bye!



p/s: esok aku janji aku update! esok wordless wednesday! letak gambar je.. hehehe.. bye!





terima kasih sudi baca entry nie. lain kali bacelah lagi :)

5 orang kaki sms:

CintaZulaikha said...

hamboi...tgu wordles baru nak update..hehe. slamat rai raya atie..

myhatiku said...

selamat hari raye dear :)

misS Ai said...

eh!!!! ye ke.... ap yg baru dear?

aidi-safuan said...

pergh... ada blog siot.

Atie iskandar said...

@CintaZulaikha selamat hari raya kak.. ;)

 
.SEMUA HASIL NUKILAN OLEH ATIE ISKANDAR BHD.